Platba a doručenie

Tu nájdete všetky podrobné informácie ohľadom nákupu v našom web shope a odpovede na často kladené otázky

Často kladené otázky

  1. Ako si môžem tovar objednať?
  2. Kedy dostanem objednaný tovar?
  3. Ako prebieha celý nákupný proces?
  4. Aká je cena za dopravu? Ako to prebieha?
  5. Aké sú možnosti platby?
  6. Bude mi objednaný tovar doručený diskrétne?
  7. Ako vybrať správnú veľkosť erotického oblečenia?
  8. Čo obsahuje kúpna suma?
  9. Môžem u Vás nakupovať aj osobne?
  10. Musím sa pri nákupe registrovať?
  11. Ako si uplatním zľavový/darčekový kupón?
  12. Čo mám robiť, ak som zabudol svoje heslo?
  13. Ako sa starať o erotickú pomôcku?
  14. Z akých materiálov sa zvyčajne vyrábajú erotické pomôcky?
  15. Ako si správne vybrať erotický produkt?
  16. Prijatý balík javí známky poškodenia. Ako mám postupovať?
  17. Produkt nespĺňa moje predstavy. Môžem ho vrátiť?
  18. Aká je záručná doba?
  19. Ako podať reklamáciu?
  20. Máte ďalšie otázky?

Odpovede:

1. Ako si môžem tovar objednať?

Objednávky prijímame iba elektronickou formou cez náš e-shop www.lovesexshop.sk Objednávky podané SMS-kou, faxom, e-mailom alebo poštou neprijímame.

2. Kedy dostanem objednaný tovar?

GLS - Objednávky prijaté do 17:00 hod odosielame ešte v ten deň. Zásielku obdržíte do 1 pracovného dňa.

GLS balíkomat Objednávky prijaté do 17:00 hod odosielame ešte v ten deň. Zásielku obdržíte do 1-3  pracovných dní.

Zásielkovňa Objednávky prijaté do 17.00 hod. odosielame ešte v ten deň. Zásielku obdržíte do 2 pracovných dní.

3. Ako prebieha celý nákupný proces?

Výber tovaru - Pre vloženie tovaru do košíka stačí kliknúť na tlačítko "Do košíka", ktoré nájdete pri tovare, o ktorý máte záujem.

Váš košík - V košíku si môžte skontrolovať tovar a množstvo, ktoré ste si vybrali a akú čiastku zaplatíte. Minimálna hodnota objednaného tovaru musí byť aspoň 15,9 eur. Ak vlastníte zľavový/darčekový kupón jeho kód, vpíšte do poľa "Zľavový kupón" a kliknite na "Overiť". 

Doprava, spôsob platby a dodacie údaje - Po zvolení produktov je potrebné vyplniť údaje k doručeniu objednaného tovaru a zvoliť dopravu a spôsob platby. U nás máte dve možnosti nákupu a to bez registrácie, alebo s registráciou. Výhodou registrácie je, že získate vlastný účet, kde môžete kedykoľvek zmeniť Vaše údaje, získate prehľad o svojich doterajších objednávkach a vždy prvý budete informovaný o našich novinkách a akciách. 

Potvrdenie objednávky - Tu máte možnosť si Vašu objednávku skontrolovať, upraviť a potvrdením odoslať.

Informácie o objednávke - Po správnom ukončení a odoslaní objednávky obdržíte na Vašu emailovú adresu povtrdzujúci email s výpisom objednaného tovaru, konečnou sumou, spôsobom úhrady a spôsobe doručenia. Následne po odoslaní zásielky Vás budeme informovať emailom, ktorý bude obsahovať číslo zásielky a očakávaný termín doručenia.

4. a. Aká je cena za dopravu?

Zásielky prepravujeme kuriérskou spoločnosťou GLS. Dodanie je 1 až 2 pracovné dni. O odoslaní zásielky je zákazník informovaný emailom, kde je uvedená suma za dobierku a číslo zásielky, vďaka ktorej je možné sledovať  jej aktuálny pohyb.

POZOR! V prípade doručenia na dobierku prirátame ku konečnej sume objednávky aj poplatok za spracovanie dobierky. Poplatok za využívanie tejto služby momentálne účtujeme 1,79 €.

Kuriérska služba

Predpokladaný termín doručenia Poplatky za doručenie
0-49,99€

Poplatky za doručenie
nad 50€
GLS Logistics  (Dobierka / Platobné karty ) 1 - 2 pracovné dni 3,99 € bezplatne

 

 

 

Ak neviete, či budete dostupný pri doručení, môžete si vybrať aj zaslanie balíka cez GLS balíkomat!

  • Pri objednávke vyberte balíkomat, ktorý je k Vám najbližšie.
  • Hneď ako odovzdáme tovar k preprave, Vám pošleme e-mail s trasovacím číslom. Cestu Vašej zásielky môžete sledovať online.
  • Po dorazení zásielky Vám zašleme SMS a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 3 dní vyzdvihnúť.
  • Zásielku si môžete vyzdvihnúť pomocou obdržaného hesla. Alebo môžete po ňu napríklad niekoho poslať – nemusíte nám ukazovať občiansky preukaz, stačí vedieť heslo.
  • Platiť sa dá len platobnou kartou!
GLS balíkomat Predpokladaný termín doručenia

Poplatok za doručenie       

0-49.99 €

Poplatok doručenia       

Nad 50€

Slovensko (Online platba kartou, dobierka) 1 - 3 pracovné dni 2,99 € bezplatne

 

 

 

 

Chcete svoju objednávku prevziať na výdajnom mieste?

Aj to je možné. Ako to prebieha?

  • Pri objednávke vyberte výdajné miesto, ktoré je k Vám najbližšie.
  • Hneď ako odovzdáme tovar k preprave, tak vám pošleme e-mail s trasovacím číslom. Cestu vašej zásielky môžete sledovať online.
  • Po dorazení zásielky Vám zašleme SMS a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť.
  • Zásielku si môžete vyzdvihnúť pomocou obdržaného hesla. Alebo môžete po ňu napríklad niekoho poslať – nemusíte nám ukazovať občiansky preukaz, stačí vedieť heslo.

Upozorňujeme, že veľkosť zásielok zasielaných na výdajné miesto je obmedzená. V prípade ťažšieho a väčšieho kusu odporúčame vybrať kuriérsku spoločnosť GLS. Maximálna váha zásielky môže byť 10 kg, a maximálna dĺžka jednej strany krabice môže byť 120 cm. 

Výdajné miesta Zásielkovne Predpokladaný termín doručenia

Poplatky za doručenie
0-49,99€

Poplatky za doručenie
nad 50€
Slovenská republika (Online platba kartou, dobierka) 1 - 2 pracovné dni 2,99 € bezplatne

 

 


 

  • Pri objednávke vyberte balíkomat, ktorý je k Vám najbližšie.
  • Hneď ako odovzdáme tovar k preprave, Vám pošleme e-mail s trasovacím číslom. Cestu Vašej zásielky môžete sledovať online.
  • Po dorazení zásielky Vám zašleme SMS a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 3 dní vyzdvihnúť.
  • Zásielku si môžete vyzdvihnúť pomocou obdržaného hesla. Alebo môžete po ňu napríklad niekoho poslať – nemusíte nám ukazovať občiansky preukaz, stačí vedieť heslo.
  • Platiť sa dá len platobnou kartou!

5. Aké sú možnosti platby?

Platba vopred - online platba kartou cez Barion

                           - online platba kartou MasterCard, VISA, Maestro cez stránku OTP Simple, ktorá je zabezpečná bankou OTP

Na dobierku - u kuriéra platobnou kartou alebo v hotovosti.

Online platby kreditnou kartou sa uskutočňujú prostredníctvom systému Barion. Údaje o kreditnej karte nebudú zaslané obchodníkovi. Poskytovateľ služieb Barion Payment Zrt. je inštitúcia kontrolovaná Maďarskou Národnou Bankou, číslo licencie: H-EN-I-1064/2013.

6. Bude mi objednaný tovar doručený diskrétne?

Áno. Objednaný tovar Vám zašleme absolútne diskrétne, bez označenia  v obyčajnej hnedej krabici alebo vo veľkej vystlanej obálke. Zásielka bude obsahovať iba Vaše meno a adresu

7. Ako vybrať správnu veľkosť erotického oblečenia?

Pri výbere spodného prádla, sexi oblečenia dbajte na to, aby ste si vybrali správnu veľkosť. Vymieňame iba v prípade chybného materiálu. Z dôvodu nesprávne zvolenej veľkosti tovar nevymieňame! Na pomoc máme pre Vás veľkostnú tabuľku, ktorú nájdete  tu.

8. Čo obsahuje kúpna cena?

Ceny výrobkov sú ceny vrátane DPH

9. Môžem u Vás nakupovať aj osobne?

Nie, u nás nemáte možnosť nakupovať osobne, sme len internetový obchod. Tovar môžete objednať iba online cez náš e-shop.

10. Musím sa u nákupe registrovať?

V našom e-shope môžete nakupovať buď jednorazovo bez registrácie, alebo môžete nakupovať ako náš verný a registrovaný zákazník.

11. Ako si uplatním zľavový/darčekový kupón?

Pri objednávke zadajte do políčka "ZĽAVOVÝ KUPÓN“ kód Vášho kupónu, kliknite na "OVERIŤ" a systém Vám zľavu automaticky odpočíta.

12. Čo mám robiť, ak som zabudol svoje heslo?

Ak ste zabudli heslo, jednoducho  kliknite sem   a na Vašu emailovú adresu Vám pošleme nové heslo. Vaše užívateľské meno bude Vaša emailová adresa.

13. Ako sa starať o erotickú pomôcku?

Erotickú pomôcku stačí po použití umyť vlažnou mydlovou vodou alebo môžete použiť dezinfekčné prostriedky z našej ponuky.

14. Z akých materiálov sa zvyčajne vyrábajú erotické pomôcky?

Erotické pomôcky sa obvykle vyrábajú z úplne nezávadných materiálov: z gélu, silikónu, lekárskeho silikónu a ABS (plastu).

15. Ako správne si  vybrať erotický produkt?

Kliknite do našej sekcie "TIPY A NÁVODY", kde nájdete veľa užitočných rád a tipov pre správný výber.

16. Prijatý balík javí známky poškodenia. Ako mám postupovať?

Ak zistíte poškodenie obalu či tovaru pri doprave, odporúčame takýto tovar odmietnuť prevziať, alebo vyhotoviť spolu s kuriérom od kuriérskej spoločnosti zápis o škode.

17. Produkt nespĺňa moje predstavy. Môžem ho vrátiť?

Áno.  U nás máte možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy do 30 dní bez udania dôvodu. Produkt, ktorý vraciate nesmie byť rozbalený, použitý. Je potrebné ho vrátiť originál v pôvodnom balení. Formulár na vrátenie tovaru nájdete tu: (  pdf  ) Vrátený tovar zasielajte poštou na adresu:  

Webshop Logisztika Kft.

​ Ecseri út 14-16.

1097 Budapest,  HUNGARY

POZOR!   Zásielky odoslané na dobierku nepreberáme!

Podrobné informácie o odstúpení nájdete vo  Všeobecných obchodných podmienkach.

18. Aká je záručná doba?

Na zakúpený tovar v našom e-shope, ktorý je vybavený elek.motorčekom poskytujeme 12 mesačnú záručnú dobu.

19. Ako podať reklamáciu?

Podrobné informácie, ako správne reklamovať výrobok nájdete v našich  Všeobecných obchodných podmienkach.

20. Máte ďalšie otázky?

Neváhajte nás kontaktovať počas pracovných dní v čase od 8:00 do 16:00 na tel.čísle +421 2 330 026 62, alebo emailom: info@lovesexshop.sk